»Poleg tehničnih omejitev je barvna fotografija veljala za bolj komercialno in manj primerna za umetniško izražanje, kar je bilo v veliki meri posledica prevladujočih estetskih in ideoloških smernic v socialističnih državah.«
»Je v barvni fotografiji raziskoval bolj subjektivne in intimne teme, ki so odražale avtorjev ne samo drugačen formalni pristop, ampak tudi drugačne motivacije v upodabljanju sveta.«
»Ta pristop je odražal močan občutek za barvno kompozicijo in sposobnost uporabe barve za poudarjanje psiholoških učinkov v dokumentarnih prizorih.«
»Pozneje so se njegove fotografije razvile v bolj monokromatsko smer, kjer je uporaba ene prevladujoče barve, kot sta rdeča ali modra, ustvarjala skoraj abstraktno vzdušje.«
»Te fotografije delujejo, kot da so polne skritih pomenov, zato gledalce spodbujajo k iskanju globljih sporočil – kar je postala ena izmed značilnosti Birgusove avtorske prepoznavnosti.«
»Barvna fotografija je postala pomemben del vizualne kulture v postsocialistični Evropi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju